رمز دار سری اول

فقط بخاطر عشقم دیدنش ازاده واسه عموم

رمزشم اینه:

p33j6

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:22---28 دی 1392
بازم سلام هانیه خانوم من دو تا از شرط هات رو دارم ولی خدا منو پسر افریده چیکار کنم حالا رمز رو به من میدین البته باید جسارتم رو ببخشید

راستی مرسی از این که منو لینک کردی به خاطر همین محبتتون منم شما رو لینک کردم:
پاسخ: بهر حال اینم یه شرطه که باید داشته باشی عکسا کاملا شخصی از همسر بازیکنا هستش نمیتونم شرمنده


کیمیا
ساعت22:34---23 دی 1392
آخه عکساشون با هم هست !



تو گوگل که سرچ کنی جواد نکونام و زنش



فقط لیلا اوتادی رو میاره !



برو ببین !
پاسخ:تو همین پست یه عکس دیگه گذاشتم ببین


کیمیا
ساعت20:27---23 دی 1392
میگن زن جواد نکونام لیلا اوتادیه که !



این کیه دیگه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نه بابا شایعه است این عادله نکونام دختر عمو و زن جواد نکونام مادر رویا و اریان نکونام کافیه یا بازم بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کیمیا
ساعت14:11---22 دی 1392

از 3 تا شرایط تو من 5 تاشو دارم !



رمز موخااااااااااام !!!
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 شرمنده بابت تاخیر رمزو گذاشتم تو وبت عزیزم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 12:39 | نویسنده : هانیه |